Az emberek többsége nyáron veszi ki a szabadságát és ilyenkor szán több időt a pihenésre, üdülésre, kirándulásra. Éppen ebből kifolyólag, a nyár a céges imázs népszerűsítésére is számos lehetőséget kínál. Gondoljon csak bele, hogy hány olyan kellék van, amit az emberek magukkal visznek a strandra vagy a kirándulásra!
Strandlabda, napernyő, törölköző, napszemüveg, kalap a napszúrás ellen, mind olyan eszköz, ami elengedhetetlen a strandoláshoz és a kiránduláshoz. Ezekben a tárgyakban hatalmas lehetőség rejlik a céges imázs terjesztésére, amit csupán ki kell aknázni.
Amikor a strandon több ember is olyan kelléket visel vagy használ, amin a cég lógója vagy jelmondata szerepel, akkor az akaratlanul is beleívódik az emberek tudatába, hiszen maguk körül hosszabb ideig azt látták. Egyszerűen el kell készíttetni az üdüléshez szükséges kellékeket és meg lehet lepni a munkatársakat, mert az ilyen befektetés busásan megtérül. A céges imázs népszerűsítésére a nyári évszak sok lehetőséget biztosít, amit kár lenne elszalasztani.